تعمیرات کامپیوتر تجریش

سیستم های کامپیوتری متشکل شده از قطعات بسیار حساس و مهم هستند که باید در مدت زمان معین سرویس شوند. سرویس نشدن این قطعات باعث بروز مشکلات متفاوت مانند کندی سرعت درست کار نکردن سیستم و فریض شدن میشود.تعمیرات کامپیوتر تجریش نیز از خدمات ما است. لپ تاپ ها بیشتر در معرض خرابی هستند زیرا حساس ترند و معمولا بسیار جا به جا میشوند.

تعمیرات کامپیوترتجریش

تعمیرات کامپیوترتجریش

 

تعمیر کامپیوتر در تجریش

همانطور که گفته شد در صورت سرویس نشد سیستم کامپیوتری (رایانه)نیاز به تعمیر پیدا میکند. با توجه به این که کامپیوتر ها بسیار حساس هستند و تعمیر آنها نیاز به دانش فنی و علمی میباشد ما تکنسین های حرفه ای و با تجربه را نزد خود جمع کرده و مجموعه ای را پایه گذاری کردیم که نیاز مشتریان را سریع تر پاسخ دهیم.

از این رو مجموعه ما تعمیر کامپیوتر در تجریش را بصورت در محل برای ساکنین این منطقه فراهم آورده ایم و در مناطق شمال تهران و غرب آماده ارائه خدمات خود به مشتریان عزیر هستیم.خدمات کامپیوتری ما شامل تعمیر کامپیوتر ؛ تعمیر لپ تاپ ؛ نصب ویندوزتجریش ؛ رفع مشکل وای فای کامپیوتر و لپ تاپ مادربرد پاور هارد و غیره نیز هست.

لپتاپتجریش

لپتاپتجریش

نصب ویندوز تجریش

نصب ویندوز یکی از مهم ترین اقدامات در کامپیوتر های شخصی و لب تاب ها است زیرا در صورت نصب نادرست و غیر اصولی باعث ایجاد مشکلات متمادی در سیستم میشود و به درستی کار نمیکند و باعث سردرگمی کاربر میشود پس برای انجام این کار حتما سیستم خود را بدست یک تکنسین با تجربه در این کار بسپارید. مجموعه ما برای راحتی و صرف زمان کمتر کاربران برای نصب ویندوز و رفع مشکلات کامپیوتری شرایطی را فراهم آورده که میتوانید با درخواست تکنسین از مجموعه ما و حضور ما در محل به سادگی و با خیالی آسوده نصب ویندوز در محل تجریش را تجربه کنید.

تعمیر رایانه

تعمیر رایانه

نا گفته نماند که اگر سیستم شما بسیار کند است و برنامه های بروز را براحتی اجرا نمیکند به احتمال زیاد سخت افزار قدیمی و ضعیف باعث این موضوع شده است. ارتقا کامپیوتر تجریش هم نیز از دیگر خدمات ما است که در محل مشتری سیستم را باز کرده و نیاز سیستم برای بروزرسانی از نظر سخت افزاری را گفته و در صورت نیاز سخت افزار جدید نصب کرده و سیستم دوباره کانفیگ میشود.

تعمیر لپ تاپ تجریش

لپ تاپ ها در اصل کامپیوتر های کامپکتی هستند که قطعات آنها بسیار کوچک شده تا سبک و قابل حمل باشند.به دلیل کامپکت شدن لبتاب ها تعمیر پذیری آنها نیز دشوار تر است نسبت به دیگر تعمیرات اما جای نگرانی نیست. مجموعه ما با در اخیار داشتن کارشناس های حرفه ای در این حرفه میتوانند اکثر مشکلات موجود را عیب یابی و در محل بصورت حضوری رفع کنند و در صورت نیاز تعمیر قطعه یا تعویض آن انجام شود.

درتجریش

درتجریش

و همچنین میتوانید با تماس با کارشناسان ما برای خرید باطری لپ تاپ در تجریش و پیک آن در محل براحتی مشکل خالی شدن باطی لپ تاپ خود را برطرف کنید.لپ تاپ ها دارای باطری های جداشونده هستند زیرا پس از استفاده طولانی مدت از پس از مدتی عمر مفید خود را از دست داده و نمیتوانند شارژ را به خوبی نگه دارند.

از این رو شرکت های سازنده لپ تاپ باطری لپ تاپ  را بصورت جدا شوند طراحی میکنند تا در صورت خرابی عوض کردن آن برای کاربران سخت و مشکل نباشد.

یکی از مشکلات رایج مشکل وای فای لپ تاپ است.

تعمیر کامپیوتر

تعمیر کامپیوتر

در طی استفاده مداوم از وای فای لپ تاپ برخی اشکالات رایج اتفاق میفتد که شامل قطعی کامل گاهی وصل شدن و قط شدن یا وصل نشدن است. با قدیمی شدن نسخه ویندوز شما نیز این امکان وجود دارد که بدلیل پشتبانی نشدن یا بروزرسانی نشدن سیستم این مشکلات به وجود بیاید.

تعمیرwifi کامپیوتر

اکثر کامپیوتر ها دارای اتصال wifi نیستند. برای وصل شدن کامپیوتر به اینترنت دو راه حل وجود دارد که یکی اتصال کابل رابط از طریق مودم که منسوخ شده و یا استفاده از یک ماژول که سیستم net work شما را ارتقا داده تا بتوان بصورت بی سیم به مودم یا هات اسپات گوشی خود وصل بشوید.

با توجه به اهمیت زیاد اتصالات اینترنتی و وای فای وجود اشکال در این مورد باعث اذیت کاربره شده و بسیاری از برنامه ها امروزه نیاز به وای فای دارند تا اجرا شوند و این مورد اهمیت این نوع اتصالات را بسیار زیاد کرده است.

تعمیر هارد لپ تاپ

تعمیر کامپیوتر

تعمیر کامپیوتر

تعمیر هارد  های قدیمی hdd یا به اسم دیگر فارسی حافطه های مکانیکی دارای معایبی هستند. این نوع هارد ها به دلیل وجوئ قطعات مکانیکی در ساختار خود طول عمر نسبتا پایین تری به هارد های نسل جدید یا حافظه خشک دارند.

هارد های مکانیکی به ضربه وجابهجایی بسیار حساس هستند و دمای بالاتری دارند. یکی از عیب های عمده این نوع هارد ها سرعت پایین انتقال اطلاعات آنها است که باعث کندی ویندوز و برنامه های نصب شده بر روب سیستم میشود.

خوشبختانه تکنسین های مجموعه احیا کامپیوتر با تحقیق و آزمایشات مختلف توانسته اند برای کندی سرعت کامپیوتر و کندی سرعت لپ تاپ راه حل های مناسب و بصرفه ای  را ایجاد نمایید تا کاربران عزیز مجبور به خرید سیستم های جدید با قیمت های بالای امروز نشوند و با صرف هزینه ای اند تر باعث افزایش سرعت لپ تاپ و افزایش سرعت کامپیوتر شود.

برای دریافت مشاوره برای تعمیر کامپیوتر با کارشناسان ما تماس بگرید.   09124174214

تکنسین های مجرب مجموعه ما میتوانند با حضور در محل شما کاربران عزیز و بررسی سیستم از نظر ارتقا و افزایش سرعت چک کننده و موارد لازم را برای حل مشکلات شما انجام دهند.

یکی از ویژگی های خدمات کامپیوترتجریش در محل این است که در حضور مشتری انجام شده و باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما کاربران عزیز میشود و از همه مهم تر با توجه به شرایط بیماری همه گیر کرونا رفت در شهر شلوغی مثل تهران بسیار خطرناک برای افراد نیز هست.

یکی از مشکلات که کاربران را بسیار نگران کرده و از سیستم خود نا امید میکند روشن نشدن مانیتور یا تصویر ندادن کامپیوتر است. این اشکالات میتواند دلایل زیادی داشته باشد اما نمیتوان گفت که کل سیستم سوخه است.

بازگرداندن اطلاعات یا ریکاوری اطلاعات

اکر مشکل فراتر از این هم باشد و سیستم شما سوخته باشد میتوانید اطلاعات خود را ریکاوری کنید.

ریکاوری اطلاعات در تجریش.

تعمیرات کامپیوتر تجریش

تعمیر کیس در  تجریش

تعمیر مانیتور در تجریش

نصب ویندوز در تجریش

نصاب ویندوز

و در بعضی موارد حتی با تعمیر یا تعویض یک قطعه کامپیوتری با تشخیص تکنسین ها برطرف خواهد شد و شما را از مشکل نجات خواهد داد.

 

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست