تعمیر لپ تاپ

تعمیرات تخصصی لپ تاپ در احیا کامپیوتر و تعمیرات انواع  لپ تاپ در تهران زیر نظر مهندسین ارشد و در کارگاهای مجهز  انجام می شود.

تعمیر لپ تاپ در محل

تعمیر لپ تاپ در محل

مشکلات رایج لپ تاپ که در هنگام مراجعه به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ گزارش می شود عبارتند از : داغ شدن بیش از اندازه لپ تاپ ، آبخوردگی لپتاپ ، کاهش سرعت هارد، خرابی باتری لپ تاپ و یا  کارنکردن  کیبورد، از کار افتادن صفحه لمسی لپ تاپ ، وصل نشدن به وای فای، پیکسل سوختگی، و دلایل بسیار زیادی که همه از رایج‌ترین مشکلاتی هستند که کاربران لپ تاپ‌ها با آن‌ها خاطره دارند.

این مجموعه علاوه بر برخورداری از تجهیزات پیشرفته برای  تعمیر انواع لپ تاپ ها و ایجاد شرایط عالی مانند تعمیر و عیب یابی در محل مشتری را نیز ایجاد کرده است.

 

در صورتی که هر یک از این مشکلات در لپ تاپ شما هم ایجاد شده است و نمی‌دانید که باید تعمیرات لپ تاپ خود را به چه مجموعه کامپیوتری  و قابل اطمینانی برای تعمیر این دستگاه پیدا کنید؟

عیب یابی و تعمیر لپ تاپ

تنها کافیست که با کارشناساس ما تماس گرفته و مشکل سیستم خود را اعلام کنید تا در اسرع وقت تکنسین های ما برای عیب یابی و تعمیر سیستم شما در محل حضور پیدا کنند.

احیا کامپیوتر دارای تکنسین‌های متخصص و مجربی است که با عیب‌یابی دقیق سیستم ، مشکل اصلی لپ تاپ شما را پیدا کرده و آن را به بهترین شکل ممکن برطرف می‌کنند.

و  مجموعه احیا کامپیوتر علاوه بر عیب یابی توانایی ارتقا و افزایش سرعت  لپ تاپ های قدیمی بصورت سخت افزاری و یا نرم افزاری مانند نصب ویندوز جدید در محل را دارا است.

مهم‌ترین ویژگی احیا کامپیوتر در تعمیر تخصصی لپ تاپ این است که بدون هیچ‌گونه محدودیتی در  نوع برند، مدل و مشکلی که برای لپ تاپ به وجود آمده است، خدمات عیب‌یابی و تعمیرات این دستگاه را به کاربران ارائه می‌دهد. با این وجود فرقی نمی‌کند که لپ تاپ شما از چه برند یا مدلی است یا اینکه چه مشکل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای آن ایجاد شده است، به هر حال شما می‌توانید از خدمات ویژه احیا کامپیوتر نمایندگی مجاز تعمیرات لپ تاپ بهره‌مند شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست