تعمیر کار کامپیوتر

احیا کامپیوتر مجموعه ای از تعمیر کار کامپیوتر را گرد هم آورده تا بصورت در محل بتوانند به مشتریان عزیز خدمات مورد نیاز را در زمان کوتاه و به سادگی به ارمغان بیاورد.

در ادامه ما توضیحاتی درباره

تخصص تعمیر کاران کامپیوتر مجموعه احیا

تعمیرات نرم افزاری شامل : بررسی درایور های کامپیوتر و یا لپ تاپ ؛ ریکاوری فایل های ویندوز و نصب ویندوز

تعمیرات سخت افزاری کامپیوتر و لپ تاپ ها

تخصص تعمیر کاران کامپیوتر مجموعه احیا

در بحث تعمیرات کامپیوتر ها و لپ تاپ ها ما به دو بخش اساسی ومهم میرسیم که تخصص داشتن در هر دو بخش مهم و برای ترمیم اصولی دستگاه مهم میباشد.

قسمت اول که تعمیر کار رایانه به آن میپردازد نرم افزار دستگاه میباشد زیرا بعضی از مشکلات با سرویس کامپیوتر به صورت نرم افزاری ؛ رایانه بازسازی شده و سخت افزار را درگیر نمیکند.

تعمیر کار نرم افزاری کامپیوتر

 

تعمیر کار کامپیوتر

بهترین مرکز تعمیر کامپیوتر

 

در این روش اصلاح کامپیوتر به صورت نرم افزاری صورت گرفته و نیز هزینه کمتری را در بر میگیرد و سیستم مجدد به سلامت خود بازگشته و میتواند به راحتی از آن مجدد استفاده کنید.

 

مشکلات نرم افزاری خود نیز به چند دسته تقسیم میشود که تعمیر کار کامپیوتر با بررسی دقیق باید آنرا تشخیص داده تا بتواند در صدد درست کردن آن پیش برود.

بخش اصلی تعمیرات نرم افزاری دستگاه ویندوز میباشد که حساس است و اگر تغییری در فایل های سیستمی آن به وجود بیاید یا حافظه دستگاه به درستی آنرا نخواند سیستم به مشکل بر میخورد در اجرای ویندوز و روشن شدن درست سیستم دچار مشکل میشود.

 

تعمیر کار کامپیوتر در قدم اول درایور های دستگاه را بررسی میکند. درایور ها نرم افزار های رابط بین سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر و لپ تاپ ها میباشند. این نرم افزار ها بسیار مهم هستند زیرا نبودن آنها و یا مشکل داشتن آنها باعث بروز مشکلات متعدد و یا کارکرد نا مناسب دستگاه میشود.

 

در مواقع رو به رویی با چنین مشکلات درایوری شما میتوانید سرویس کامپیوتر بصورت نرم افزاری را از یک متخصص در این زمینه یا بهترین مرکز تعمیر کامپیوتر  در خواست کنید تا با نصب محدد درایور های شما مشکلات مربوط به آن را که سیستم را در گیر کرده است برطرف شود.

در مورد دوم اگر مشکل شما از درایور های سیستمی نباشد ویندوز شما در گیر میباشد. در این هنگام اقدام به بازیابی و یا ریکاوری فایل های ویندوز میشود تا در سریع ترین حالت و بهترین حالت سیستم شما رفع اشکال شده و بدون ایراد امکان استفاده مجدد از آن را داشته باشید.

 

اگر با دو روش بالا مشکل شما برطرف نشد و سیستم همچنان دچار مشکل است یا امکان بازیابی وجود نداشت شما نیاز به نصب ویندوز در محل پیدا میکنبد. نصب ویندوز در محل توسط کارشناسان تعمیر کار کامپیوتر در محل انجام میشود که با تجهیزات لازم برای انجام کار در محل شما حاضر میشوند.

 

برای تعویض ویندوز حتما دستگاه خود را به تعمیر کاری مجرب بسپارید. تعویض ویندوز با توجه به دستگاه های مختلف روش های بوت متفاوتی نیز دارد. در صورت درست انجام ندادن این کار احتمال ایجاد مشکل در قسمت بوت دستگاه یا بایوس آن به دلیل داشتن آشنایی کامل نداشتن کامل با بایوس بشوید یا امکان دارد با درست انتخاب نکردن پارتیشن مورد نظر کل اطلاعات هارد شما فرمت شود.

نصب ویندوز در محل 

نصب ویندوز توسط تعمیر کار کامپیوتر

تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ

 

با نصب مجدد ویندوز بصورت صحیح و کامل و نصب درایور های مربوطه مشکلات اگر نرم افزاری باشند رفع شده و سیستم باید به درستی کار کند. بعد نصب ویندوز سیستم شما بصورت خام بالا می آید که فقط ویندوز بر روی آن است. شما میتوانید اقدام به درخواست از تکنسین ها برای نصب نرم افزار های عمومی و رایج برای کار با سیستم کنید و نیز نرم افزار های لازم نصب و راه اندازی شوند.

نصب ویندوز همیشه به دلیل خرابی دستگاه نمیباشد. گاهی سیستم شما بسیار سنگین شده است یا نیاز به نسخه های جدید تر ویندوز برای اجرا برنامه ها یا افزایش سرعت سیستم دارید.

مطالب پیشنهادی : نصب ویندوز 10 در محل

شما میتوانید با تماس با کارشناسان ما و اعلام مدل دستگاه و یا مشخصات آن برای درخواست تعمیر کار کامپیوتر برای نصب ویندوز اقدام کنید. تعمیر کاران کامپیوتر و لپ تاپ وارد به نصب ویندوز  های به روز هستند. شما نیز در سایت با شماره تعمیرات کامپیوتر نیز میتوانید تماس حاصل فرمایید.

بعد از رفع مشکلات نرم افزاری توسط تعمیر کار کامپیوتر پیشنهاد ما برای ایجاد نشدن مجدد مشکلات نرم افزاری و ویروسی نشدن دستگاه نصب آنتی ویروس اورجینال پس از تعمیر میباشد.

اکثرا بالغ بر %90 از مشکلات نرم افزاری از ویروسی شدن دستگاه به وجود می آید که باعث خرابی های بیشتر میشود.

شما با نصب آنتی ویروس های اورجینال خیال خود را از به وجود آمدن مشکلات نرم افزاری راحت میکنید و در اتصال هارد ؛ فلش و یا وبگردی های روزانه استرس ویروسی شدن دستگاه را نخواهید داشت.

و پیشنهاد دوم ما برای به مشکل نخوردن بعد از بروزرسانی برنامه ها و یا آپدیت برنامه ها این است که سرویس های نرم افزاری کامپیوتر خود را حداقل سالی یکبار انجام دهید تا نسخه ویندوز و درایور های شما به روز باشد تا دچار مشکل قدیمی بودن نسخه ویندوز نشوید.

تعمیر کار سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ

 

 

تعمیر کار کامپیوتر سخت افزار

تعمیرات کامپیوتر

 

 

پس از بررسی سیستم شما بصورت نرم افزاری نوبت به قسمت سخت افزاری آن میرسد.

در صورت بر طرف نشدن مشکل بصورت نرم افزاری یکی از قطعات شما دچار مشکل شده یا سوخته است.

تعمیر کاران رایانه با تست و بررسی مجموعه قطعاتی که وجود دارد بر روی سیستم  شما قطعه معیوب را شناسایی کرده و آنرا در صورت امکان تعمیر میکنند و اگر مشکل حاد باشد تعویض میکنند.

زمان عیب یابی سخت افزار نیز بستگی به مشکل موجود متفاوت میباشد و در بعضی مواقع به دلیل نیاز به  زمان زیاد برای بررسی دقیق تر و یا نیاز به تجهیزات برای تعمیر نیاز به دریافت رایانه و یا لپ تاپ از کاربر میشود.

اکثر تعمیر کاران کامپیوتر احیا کامپیوتر قطعات مورد نیاز برای رفع مشکل انواع کامپیوتر ها را همراه خود دارند تا سریع مشکل را رفع کرده و سیستم را تحویل مشتری دهند.

نیز اکثر موارد اصلاح مشکلات کامپیوتر ها نیز در محل امکان امکان پذیر است و درصد بسیار کمی نیاز به تحویل گرفتن از مشتری میباشد.

تعمیر کار کامپیوتر در بحث سخت افراری بابد فردی با تجربه و آشنا با قطعات ماژولار کامپیوتر باشد.

رایانه ها با اینکه ظاهری همانند یکدیگر دارند اما سخت افزار های مختلفی نیز دارند که بر اساس نیاز کاربر و قیمت سیستم است.

بر همین اساس باید فردی که برای درست کردن کامپیوتر به آن مراجعه میکنید فردی آشنا با قطعات و عیب یابی اصولی آنها باشد.

قطعات الکترونیکی مخصوصا قطعات کامپیوتری ولپ تاپ ها نیز بسیار حساس هستند و این حساسیت باعث میشود در موضوع تعمیر باید بسیار حساس کار انجام شود تا باعث بروز مشکل دیگری نشود.

درصد موفقیت تعمیر کار کامپیوتر در سخت افزار کامپیوتر بیشتر است یا لپ تاپ ؟

کامپیوتر ها با توجه به اینکه دارای سخت افزار ماژولار هستند قابلیت عیب یابی و تعمیر در محل بسیاری بالاتری نسبت به لپ تاپ ها میباشند.

در لپ تاپ ها نیز قطعات اصلی قابل تعمیر و یا ارتقا در محل میباشند اما به دلیل سخت افزار خاصی که به خاطر فضای محدود لپ تاپ ها وجود دارد قطعات اکثرا ماژولار نبوده و به برد چسبیده شده اند.

از این رو اگر گرافیگ لپ تاپ و یا مادربرد لپ تاپ نیاز به تعمیر سخت افزاری داشته باشد نیاز به لوازم تعمیر خاص خودش میباشد.

ولی در کامپیوتر های رومیزی بالغ بر %90 تعمیرات توسط تعمیر کار کامپیوتر در محل امکان پذیر میباشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 12 میانگین: 4.8]

8 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست