تعمیر کامپیوتر و تعمیر لپ تاپ یا ارتقا کامپیوتر و لپ تاپ

کیس فرسوده اداری یا خانگی !!!!! فرض کنید شما یک مجموعه یا شرکت با تعدادی کارمند دارید که هر کدام نیاز به سیستم کامپیوتری دارند و تعدادی کامپیوتر قدیمی در دفتر خود دارید که هیچ استفاده ای برای شما ندارد!

کامپیوتر های فرسوده یا سیستم قدیمی موضوعی است که خیلی دارندگان را درگیر کرده است. در این مطلب از چند جهت کیس های  کامپیوتر قدیمی را با هم بررسی خواهیم کرد.

تعمیر کامپیوتر

ایا تعمیر لپ تاپ و یا تعمیر کامپیوتر ارزش دارد ؟ یا خرید سیستم جدید بصرفه است ؟

ارتقا کامپیوتر قدیمی، فروش قطعات قدیمی کامپیوتر و همه چیز درباره استفاده دوباره از کیس فرسوده را با هم بررسی خواهیم کرد در این مقاله.

یا حتی در منزل خود چند سیستم قدیمی نیز دارید و به دنبال ارتقا کیس قدیمی خود هستید. همه این مطالب را ما با هم در این مقاله در سایت احیا کامپیوتر بررسی خواهیم کرد.

با ما همراه باشید تا بهترین سود را از کیس های قدیمی خود ببرید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

با کامپیوتر و لپ تاپ قدیمی خود چه کنیم ؟

حالا که این مطلب را می‌خوانید حتما شما هم در منزل یا در شرکت خود یک یا چند کیس قدیمی کامپیوتر دارید و نمی‌دانید که آیا این سیستم ها را دور بیاندازید یا بروزرسانی و ارتقا دهید و در این مطلب قرار است که چندین روش جذاب برای استفاده بهینه از کیس فرسوده برای شما کاربران عزیز مثال بزنیم.

ممکن است به دنبال هزینه ارتقا کامپیوتر از مجموعه های مختلف یا در اینترنت به دنبال کسب اطلاعات باشید. دقت کنید که هزینه ارتقا کیس کامپیوتر قدیمی آنقدر بالا هست که شاید بتوان گفت با خرید یک کامپیوتر یا لب تاب ارزان قیمت برابری می‌کند.

در ادامه این مقاله ما سعی میکنیم شما را در استفاده از قطعات کامپیوتر قدیمی کمک کنیم.و چندین راهکار نیر برای شما بازگو خواهیم کرد.

خدمات کامپیوتری

خدمات کامپیوتری

راهکار اول: فروش کیس یا لب تاب فرسوده

همانطور که مشخص است، این یک راهکار بسیار ساده است که سریعا به فکر فروش کامپیوتر قدیمی خود و تبدیل به سرمایه بسیار اندکی باشیم.

به دلیل پیشرفت روز افزون تکنولوژی در عرصه کامپیوتر و همچنین تعمیر کامپیوتر، از ارزش ریالی کیس های شما هر روز کاسته می‌شود. شما می‌توانید در صورتی که هیچ نیازی به کیس قدیمی خود ندارید، آن ها را به مجموعه های مختلف بفروشید یا  درخواست ارتقا دهید.

مجموعه احیا کامپیوتر بصورت تخصصی در تعمیر کامپیوتر ؛ تعمیر مادربرد ؛ تعمیر پاور ؛ تعمیر گرافیگ و همچنین تعمیر لپ تاپ در محل و نیز با تکنسین های مجرب ارتقا سیستم های قدیمی کامپیوتر و لپ تاپ در محل مشتری نیز فعالیت می کند.

قاعدتا با قدیمی شدن این کیس های فرسوده مبلغ آن خیلی نمی‌تواند مبلغ چشمگیری برای شما باشد و اگر بخواهید سیستم های جدیدی را خریداری کنید قطعا این مبلغ درصد کمی از هزینه خرید سیستم جدید در مجموعه شما را شامل میشود.

خدمات کامپیوتری

خدمات کامپیوتری تعمیر کامپیوتر تعمیر لپ تاپ

 

راهکار دوم: ارتقاء کیس کامپیوتر های فرسوده

اگر همچنان با کیس های خود کار می‌کنید و به نظرتان قدرت فعلی کیس شما دیگر پاسخگوی نیاز های روز مره شما و یا مجموعه شما نیست، یکی از گزینه های موجود می‌تواند، ارتقا کیس می‌باشد.

طبیعتا ارتقا کیس (با توجه به نیازی که دارید) هزینه بسیاری را می‌خواهد ، ارتقا کامپیوتر های قدیمی در حال حاضر با توجه به قیمت بالای دلار در این روزها، بهتر است اینکار را با حوصله و دقت فراوان و توسط تکنسین کامپیوتر حرفه ای انجام دهید تا بتوانید با بهترین قیمت مناسب ترین سخت افزار مورد نظر  (کیس) را برای خود و یا مجموعه خود خریداری کنید.

لازم است که بدانید برای تهیه یک کیس با کاربری اداری با توجه به قیمت های امروز( همانطور که قبل تر گفته شد ) نیاز به پیشبینی هزینه حداقل 6الی 8میلیون تومانی به ازای هر کیس می‌باشد.

احیا کامپیوتر می‌تواند با مشاوره رایگان و شناخت تامین کننده های بازار IT، شما را در خریدی درست و حرفه ای یاری کند. جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.      09124174214

09190973216

خدمات کامپیوتری

خدمات کامپیوتری

 

و اما راهکار سوم….

راهکار سوم : استفاده مجدد و بهینه از کیس های فرسوده

در بالا اشاره کردیم که پیشرفت روز افزون تکنولوژی تعمیر کامپیوتر باعث کم ارزش شدن ارزش و قیمت کیس قدیمی شما شده است، شاید در نگاه اول این اثر تکنولوژی را دوست نداشته باشید.

اما…خبر خوب این است که به لطف همین تکنولوژی شراطی هست که شما می‌توانید با هزینه بسیار اندک ، کیس های مجموعه خود را دوباره در مدار قرار داده و از آنان استفاده کنید.

جان دوباره و سرعت به کیس های خودتان بدهید و دیگر نیازی نباشد تا در فکر هزینه های گزاف، جهت ارتقای کیس های مجموعه خود باشید.

 

توجه داشته باشید که قیمت کیس های کامپیوتر قدیمی به شدت افت کرده است و این راهکار بهترین و موثرترین روش برای استفاده مجدد از کامپیوتر قدیمی است.

قیمت کامپیوتر ارزان دست دوم

به لطف سرعت بسیار بالای تکنولوژی، کامپیوتر هایی که امروز آن ها را خریداری می‌کنید نهایتا تا ۷ سال دیگرجواب گوی نیاز شما هستند سپس، قدیمی به حساب می آید. همینطور هم قیمت بالای قطعات کامپیوتری خرید کامپیوتر ارزان را امروزه برای هر کسی دشوار شده است.

یک کیس معمولی با کاربری روزمره و اداری که دارای قطعاتی مثل کارت گرافیک ، سی پی یو ، پاور ، رم و … است به قیمت امروز اگر بخواهید خریداری کنید باید چیزی حدود 6 تا 8 میلیون هزینه کنید.

حالا برای کاهش هزینه های خود چه راه هایی پیش روی شما است ؟ جالب است بدانید که شما می‌توانید با خرید یک کامپیوتر قدیمی وارتقا آنها به موردی که در بالا گفته شده از خرید چندین کامپیوتر جدید با قیمت بسیار بالا خودداری کنید.

 

پشتیبانی

تماس با تکنسین های احیا کامپیوتر

 تکنسین های احیا کامپیوتر آماده پاسخگویی به شما هستند. هر سوالی در زمینهتعمیر کامپیوتر تعمیر لپ تاپ و ارتقا کامپیوتر و ارتقا لپ تاپ دارید با ما تماس بگیرید.

09124174214
09190973216

ارتقا و قیمت کامپیوتر های قدیمی

اگر هنوز هم تصمیمی برای این سیستم های از کار افتاده و بسیار قدیمی خود ندارید در این بخش به شما موارد مهمی که برای ارتقا این یک سیستمخانگی و اداری لازم است را خواهیم گفت.

ارتقا و قیمت کامپیوتر های دست دوم قدیمی بستگی به نیاز وکاربری شما دارد. اولین مرحله برای این کار مشخص کردن میزان نیاز از سیستم برنامه های کاربردی مورد نیاز و نوع کارتان است. اگر فرض کنیم که شما یک سیستم قدیمی دارید که دیگر برای شما کارایی مورد نیاز را ندارد و شما نیازمند انجام کارهای گرافیکی سنگین تر با این کیس هستید.

با این نیاز چه مواردی را باید ارتقا دهید؟ رم؟ هارد؟ یا دیگر موارد …

برای ارتقا یک سیستم برای کارهای گرافیکی ما باید موارد زیر را آپدیت کنید:

برای انجام کار‌های گرافیکی نیاز است که بیشتر قظعات سیستم کامپیوتری ارتقا پیدا کند زیرا عملا کار‌های گرافیکی در پردازش و رندر گرافیکی گرفتن، منابع زیادی مصرف می‌کند.

کارت گرافیک (GPU)

کارت گرافیک یک نوع پردازش است که مسئولیت انجام پردازش های گرافیکی مانند تصاویر ویدیو ها و فضاهای سه بعدی را بر عهده دارد. زمانی که CPU کامپیوتر نتواند از نیاز موارد گرافیکی برنامه ها بر بیاید در این مواقع کارت گرافیک وارد عمل می‌شود. انتخاب نوع کارت گرافیک و قدرت آن هم وابستگی زیادی به نوع Motherboard سیستم شما دارد.

* توجه کنید داشتن و یا ارتقا دادن کارت گرافیک سیستم بستگی به نیاز و حجم کاری شما دارد. برای بسیاری از موارد سبک CPU از پس کار های گرافیکی به خوبی بر‌می‌آید.

سیستم پردازش مرکزی (CPU)

یکی ازمورد های مهم دیگر CPU یا مغز کامپیوتر است. توجه داشته باشید که CPU های امروزی به جز چند مدل خاص یک قسمتی برای پردازش کار‌های گرافیکی دارند برای مثال در CPU های شرکت اینتل ازگرافیگ های انبورد Intel HD Graphic استفاده می‌کند. پس سی پی یو یک قسمت بسیار مهم است و سیستم هایی که کارت گرافیک ندارند هم می‌توانند از پس کار های گرافیکی سبک و ساده بر بیایند.

RAM

مورد مهم دیگر Random Access Memory می‌باشد. به صورت خلاصه این قطعه مهم وظیفه نگهداری اطلاعات سیستم عامل را برای دسترسی سریع تر سی پی یو بر عهده دارد پس هر مقدار فضای بیشتر و تکنولوژی سریع تری داشته باشد سیستم کارایی بالاتر توانایی اجرا چند برنامه همزمان و باعث افزایش کارایی دیگر قطعات می‌گردد.

 

هارد

حافظه ذخیره سازی کامپیوتر که محتوای نرم افزار های گرافیکی و اطلاعات انتقال داده شده به درایو ها را نگهداری می‌کند نیز یک مورد بسیار مهم ‌نیز می‌باشد. اینکه نرم افزار گرافیکی و سیستم عامل ما بر روی چه نوع حافظه ای قرار می‌گیرد بر روی سرعت کار ما تاثیر بسیاری دارد.

دو نوع حافظه به نام های HDD  یا همان هارد معمولی مکانیکی سیستم های کامپیوتری که در هر سیستم کامپیوتری وجود دارد و همچنین نوع پر سرعت تر آن حافظه ها یا SSD (مشابه همان حافظه های فلش) که به نام حافظه جامد هم نیز شناخته میشود و وجود دارد.

شما می‌توانید با حافظه هایSSD  یک سیستم کامپیوتری خوب برای کار‌های گرافیکی داشته باشید. پیشنهاد ما استفاده از حافظه های SSD  است.

*توجه کنید اگر سیستم کامپیوتری بسیار ضعیفی هم دارید و نمی‌توانید هزینه زیادی برای کامپیوتر هم بکنید بهترین گزینه برای جان دادن به کامپیوتر شما استفاده از SSD  است به صورتی که سیستم حود یا ویندوز و نرم افزار های خود را بر روی حافظه‌های SSD  نصب کنید.

 

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم مشاوره ای مناسب را در زمینه تصمیم گیری برای کیس های فرسوده برای شما ارائه شود.

خلاصه وار : اگر مایل هستید که دوباره از کیس های قدیمی خودتان استفاده کنید با یک ارتقا کارشناسی شده و مناسب میتوانید جان تازه ای به سیستم خود ببخشید.

تعمیر کامپیوتر

تعمیر در محل کامپیوتر

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست