تعمیر کامپیوتر و تعمیرات کامپیوتر در محل بصورت حضوری

احیا کامپیوتر کیست؟و چطور به شما در تعمیر رایانه کمک میکند؟

احیا کامپیوتر، همراه و پشتیبان همیشگی شما کاربران عزیز و همه مسایل و مشکلات شما در فضای دیجیتال اعم از سخت افزاری و نرم افزاری را رفع می کند.

با خیال راحت کامپیوتر خود و تجهیزات جانبی آن را برای تعمیر به احیا کامپیوتر بسپارید و از تعمیر درست و اصولی آن مطمئن باشید.

از مشکلات ویروسی شدن کامپیوتر گرفته تا بروزرسانی های نرم افزار ، تهیه نسخه پشتیبان و بکاپ ازاطلاعات گرفته تا عیب یابی لپ تاپ ها و موارد دیگر ، ما به شما کمک می کنیم رایانه خود را ایمن و روان استفاده کنید. برای برآورد رایگان هزینه خدمات مورد نیاز خود برای رایانه امروز با ما تماس بگیرید!هر چیزی که کامپیوتر شما برای اجرای درست و صحیح و اصولی نیاز داشته باشد ، ما آماده ارائه  خدمات آن به شما کاربران عزیزهستیم. برای به روزرسانی سیستم عامل ، نصب ویندوز در محل و کارهای مربوط به نگهداری سیستم و ارتقاء سخت افزار ما آماده خدمات رسانی 24 ساعاته در  تهران هستیم.

کامپیوترها و لپ تاپ ها به‌دلیل کاربرد و کارایی خاصی که دارند، برای انجام کارهای از جمله تخصصی و حرفه‌ای و حتی کارهای سنگین گرافیکی و محاسباتی نیز طراحی شده‌اند. از این رو اغلب قطعات کامپیوتری با توان پردازشی بالا و حساس روی آنها نصب و هر گونه اختلال در هر قطعه، باعث بروز مشکل، در تمامی سیستم نرم افزاری یا سخت افزاری خواهد شد. حال تصور کنید که در حین انجام کارهای مهم یا یک پروژه مهم ، یکباره دستگاه دچار مشکل شده جدی شده و دیگر قادر به استفاده از آن نباشید. یا در حین انجام یک پروژه عملیاتی، بی‌دلیل دستگاه و یا به عبارت بهتر قطعات کامپیوتر دچار مشکل شوند و ادامه کار غیرممکن باشد.

البته در برخی از موارد که مشکل شما می‌تواند، نرم افزاری باشد. در این صورت، تعمیر کامپیوتر آنلاین و یا به عبارت بهتر، تعمیر کامپیوتر از راه دور، انجام می‌گیرد. توجه کنید که عیب یابی آنلاین کامپیوتر اغلب به خوبی نظارت و بررسی سیستم توسط یک کارشناس در محل، کاربردی نیست. پس پیشنهاد می‌کنیم، اولویت خود را روی درخواست تعمیر و خدمات کامپیوتر در محل قرار دهید تا برای همیشه از شر مشکلات سیستم خود راحت شوید.

تعمیرات کامپیوتر در محل برای کاربر ها این فرصت را ایجاد کرده است که در صورت اورژانسی بودن و یا نداشتن زمان و وقت کافی برای مراجعه ی حضوری با تماس با کارشناسان ما از خدمات تعمیرات کامپیوتری در سریع ترین مدت زمان بهره مند شوند . در مقاله تعمیر سعی کرده ایم به طور کامل اطلاعات مفید را در مورد تعمیرات کامپیوتر در محل ارائه دهیم و با معرفی اینگونه خدمات و ویژگی های آن در صورت بروز مشکلات مختلف هنگام کار کردن با کامپیوتر عیب یابی کرده و با ارسال کارشناسان مجموعه در سریع ترین زمان رفع کنیم.

تعمیرات کامپیوتر در محل

تعمیرات کامپیوتر در محل

 

ارتقاع کامپیوتر در منزل و محل کار

اگر به تازگی سرعت پایین سیستم کار کردن با آن را دشوار کرده و  به فکر ارتقا کامپیوتر قدیمی خود هستید، کارشناسان گروه احیا کامپیوتر سیار تهران با تجربه  و دانش فنی بالا در مباحث ارتقا درست و اصولی کامپیوتر و لپ تاپ آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما در حضور مشتری هستند. به محث تماس با ما کارشناس به محل مورد نظر مراجعه خواهد کرد و در کمترین زمان  سیتسم شما را بررسی و عیب یابی لازم را به عمل می رساند، همچنین با کمترین هزینه سعی بر برطرف کردن مشکل شما و افزایش سرعت کامپیوتر شما هستیم و برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

شماره تماس    09124174214

                     09190973216

مزایای تعمیرات کامپیوتر در محل

در مورد مزایای تعمیر کامپیوتری در محل بهتر است بگوییم با وجود چنین خدماتی که بصورت حضوری و در محل مشتری است هیچ گاه رفع مشکلات به وجود آمده در کامپیوتر ها به این آسانی نبود است . از اصلی ترین ویژگیوجود داشتن این گونه خدمات می توان به این موضوع اشاره کرد که به سرعت و در کوتاه ترین مدت زمان مشکل به وجود آمده بر طرف شده و از بین خواهد رفت . تیم کارشناس سریعا مشکل به وجود آمده را شناسایی کرده و کار های لازم را برای برطرف کردن مشکل موجود انجام خواهند داده شد . صرفه جویی در زمان و در تعمیرات کامپیوتر در محل برای شما خواهد بود و این ویژگی برای افرادی که  پرمشغله هستند و وقت کافی ندارند گزینه ی خوبی است .

تعمیرات لپ تاپ

در بسیاری از موارد کاربر هایی که با کامپیوتر سروکار دارند به طور جد به آن وابسته هستند به گونه ای که در صورت ایجاد هرگونه مشکل و یا به وجود آمدن هر گونه عیب در رایانه ممکن است کار آن ها به تعویق بیفتد و این مشکل می تواند مشکلات های مختلفی را موجب شود و اگر دسترسی به تعمیرات کامپیوتری نیز حال به دلیل دور بودن مسافت و یا نبود وقت کافی و عوامل گوناگون دیگر نیز وجود داشته باشد در این حالت مشکل آزار دهنده خواهد بود .

تعمیرات لپ تاپ در محل

 

تعمیر کامپیوتر

تعمیر کامپیوتر

مجموعه احیا کامپیوتر با کارشناسان خبره در دسترس کاربران عزیز هستند تا که با ارائه خدمات کامل تعمیر کامپیوتر در محل  نگرانی های موجود را از بین ببریم . احیا کامپیوتر با شما فقط یک تماس فاصله دارد . آیا مشکلی در رایانه یا کامپیوتر شما رخ داده است همین اکنون با ما در تماس باشید تا از همکاران کارشناس و باتجربه در تعمیر لپ تاپ ما در این زمینه بهره مند شوید . اعتبار مجموعه ما رضایت قلبی شما می باشد ما کامل ترین خدمات را در زمینه تعمیرات کامپیوتری برای شما هر جا که هستید ایجاد می کنیم .

 

نصب ویندوز در محل

با وجود این نوع خدمات دیگر نیازی به جا به جایی کامپیوتر به محل تعمیر و برگردان آن نیست . از این رو همین اقدام جابه جایی هم هزینه بر می باشد و هم ممکن است چون کامپیوتر ها و لپتاپ ها بسیار حساس هستند یاعث بروز حادثه ای دیگر باشد . با بهره مندی از چنین خدماتی در کوتاهترین مدت زمان می توان به نتیجه ی مورد نظر دست یابید و این امر از اتلاف زمان به دلیل بروز مشکلات در رایانه به ویژه برای افرادی که به طور جدی شغل آنها به سیستم وابسته است جلوگیری کند .

در بیشتر مواقع شما حداقل یک ساعت از نزدیکترین خدمات کامپیوتری فاصله دارید و اگر وقت لازم برای جا به جایی و انتقال کامپیوتر را نیز در نظر بگیریم در این حالت ممکن است نصف روز شما فقط درگیر تعمیرات کامپیوتری خواهد بود و این عامل سبب خستگی بیش از حد نیز می شود که سبب عدم فعالیت شما در ادامه ی روز خواهد بود . با اسفاده از خدمات تعمیر کامپیوتر در محل می توانید از بین رفتن زمان به طور کامل جلوگیری کند . ما اینجا هستیم تا مشکلات شما را به درست ترین و آسانترین روش ممکن حل کنیم . در صورت وجود هرگونه عیب و مشکل تردید نداشته و با کارشناسان ما در تماس باشید .

خدمات تعمیرات کامپیوتر در محل

تعمیر لپ تاپ

تعمیر لپ تاپ

خدمات مختلفی برای کاربران در تعمیرات کامپیوتر در محل در دسترس است . نگران آن نباشید که چه مشکلی در کامپیوتر شما رخ داده است که سبب عدم ادامه ی فعالیت آن شده است . تیم تکنسین ما با شاسانی می تواند عیب یابی را انجام داده و سریعترین راه را برای تعمیر آن انجام دهند . از جمله تعمیر کامپیوتر در محل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنترل دقیق ولتاژ ها به طور کامل و کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مربوط به مادربرد
  • کنترل کردن ولتاژ همه مدارهای الکترونیکی از جمله کارت گرافیک، پاور و…
  • سرویس و روغن‌کاری کردن همه ی فن‌ها و شستشوی خنک کننده پردازنده و البته کارت گرافیک
  • جنرال سرویس و گردگیری کردن همه ی منافذ در معرض هوا
  • انجام تعمیرات و بازیابی کردن کالیبره کردن باتری در کامپیوتر
  • انجام دادن تنظیمات تخصصی سیستمی برای بهینه‌سازی و کمک به  افزایش سرعت همه ی نرم افزارها در  کامپیوتر
  • بررسی کامل و جامع صفحه نمایش کامپیوتر برای  پیشگیری از سوختگی یا ضعیف پیکسل  و کم نور شدن فلورسنت
  • انجام تعمیرات مربوطه فوق‌تخصصی شامل درایوهای نوری در کامپیوتر
  • انجام تعمیر مربوط به مشکلات درایو کامپیوتر
  • بررسی کردن و کنترل همه ی فن‌ها و البته درایوهای نوری
  • انجام تعمیر و تعویض کردن مادربرد کامپیوتر های شخصی و اداری
  • انجام تعمیر مشکلات بلندگو و میکروفون کامپیوتر
  • بررسی کامل همه بخش های  هارد و اطمینان از  صحت سکتور و همچنین  دیسک مکانیکی  هارد کامپیوتر
  • انجام خدمات تخصصی تعمیرات به همراه تعویض صفحات نمایش در کامپیوتر در محل
  • بازیابی کردن اطلاعات مهم و انجام تست سلامت برای انواع هارد دیسک
  • بررسی کردن سیستم و کنترل همه ی اجزا مانند :  اتصالات، کابلهای اتصال
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست