تعمیر کامپیوتر

آیا تعمیر کامپیوتر در تهران بصورت حضوری امکان پذیر است؟

پاسخ مجموعه احیا کامپیوتر بله است. ما با یاری خدا و تجربه سال های متمادی در تعمیر کامپیوتر و ارتقا کامپیوتر امروزه خدماتی را ایجاد کردیم که بتوان در محل مشتری و بصورت حضوری خدمات کامپیوتری را در اخیار کاربران عزیز قرار دهیم.

تکنسین های مجموعه ما با گذراندن دوره های حرفه ای تعمیر کامپیوتر توانایی عیب یابی در محل مشتری بصورت تخخصی را دارا هستند و این حاصل تلاش سالیان متمادی مجوعه است که به بهترین روش ممکن و در سریع ترین زمان خدمات خود را به نحوه احسنت ارائه دهیم.

 

"<yoastmark

ارتقا کامپیوتر

همچنان یکی از دغدغه ها و مشکلات مشتریان عزیز که وجود دارد کندی سیستم های کامپیوتری یا قدیمی بودن نسخه ویندوز و قدیمی بودن نرم افزار های کاربردی است.

 

ارتقا کامپیوتر

ارتقا کامپیوتر

 

مجموعه احیا کامپیوتر علاوه بر تعمیر کامپیوتر در محل خدمات دیگری نیز مانند ارتقا کامپیوتر های خانگی و اداری ؛ افزایش سرعت سیستم ؛ نصب ویندوز در محل ؛ نصب نرم افزار های کاربردی بروز ؛ نصب نرم افزاری های تخصصی ؛ ویروس کشی را در محل برای کاربران عزیز نیز ارائه میکند.

متخصصان و تکنسین های مجموعه احیا کامپیوتر با بررسی سیتستم کامپیوتری و یا لپ تاپ شما مشخصات نرم افزاری و نسخه ویندوز را بررسی کرده و با توجه به سخت افزار سیستم شما بهترین پیشنهاد برای آپدیت کردن سیستم و یا ارتقا سخت افزاری برای افزایش سرعت و نصب جدید ترین نسخه ویندوز را میدهند.

و پس از بررسی کامل بهترین پشنهاد بستگی به سیستم کامپیوتری شما یا لب تاب شما را میدهند که با تایید کاربر عزیز سیستم شما را در محل ارتقا داده و بصورت حضوری مشاهده می نمایید.

و پس از از ارتقا سخت افزاری نسخه ویندوز بستگی به نیاز کاربر نصب ویندوز انجام میشود. و همچنین تکنسین های مجموعه برنامه های تخصی مورد نیاز شما را نصب میکنند.

وهمچنین ارتقا سخت افزاری کامپیوتر شامل : ارتقا پردازنده ؛ ارتقا میزان حافظه رم ؛ نصب هارد های جدید ssd ؛ ارتقا کارت گرافیگ میشود که در محل انجام میشود.

برای مشاوره تعمیر کامپیوتر و یا ارتقا کامپیوتر با ما درتماس باشید. 09124174214   09190973216   

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست