تعمیر کامپیوتر تهران

تعمیر کامپیوتر تهران شامل کل مناطق تهران میباشد. نحوه  خدمات دهی مجموعه احیا کامپیوتر برای راحتی مشتریان بصورت تعمیر کامپیوتر در محل میباشد.

نحوه کلی خدمات دهی احیا کامپیوتر به چه صورت است ؟

شما با تماس با احیا کامپیوتر مشکل خود را مطرح کرده و در صورتی که قابل رفع بصورت تلفنی باشد کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما کرده و یا با نرم افزار Anydesk بصورت اینترنتی به رفع آن میپردازند.

اگر مشکل لپ تاپ یا کامپیوتر شما حاد باشد کارشناسان ما برای حضور در محل شما و عیب یابی و رفع آن در طول ساعات اداری هماهنگ میکنند.

مطلب پیشنهادی :  خدمات سیار تعمیر کامپیوتر

آیا فقط تعمیر کامپیوتر در تهران امکان پذیر است یا این امکان برای تعمیر لپ تاپ نیز وجود دارد ؟

تعمیر لپ تاپ در تهران

 

تعمیرلپ در تهران نیز امکان پذیر میباشد. اکثر مشکلات سخت افزاری ؛ پرش اطلاعات ؛ کندی سرعت سیسیم ؛ مشکلات ویندوز و غیره نیز در محل قابل عیب بایی و رفع میباشد.

در صورت تشخیص تکنسین که مشکل لپ تاپ از برد آن باشد میتوان با تحویل دستگاه به تکنسین برای تعمیر اساسی و رفع عیب آن مشکل خود را  برطرف کنید.

 

تعمیر کامپیوتر تهران 

عیب یابی و پشتیبانی و تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر در محل مورد نظر مشتری می باشد که تکنسین ها با حضور به عیب یابی و رفع آن نیز در محل میپردازند.

امروزه با وجود شلوغ بودن مسیر ها  حساسیت دستگاه های الکترونیکی مانند لپ تاپ و کامپیوتر و ارزش زمان را افراد موفق به خوبی درک کرده و حتی از ثانیه های خود بیشترین بهره را می برند. ما برای راحتی و ارائه خدمات بهتر بصورت در محل به رفع و اصلاح مشکلات مپردازیم.

ارائه خدمات به این صورت به شما این امکان را می­دهدکه با صرفه جویی در زمان  و مشکلات حمل کامپیوتر های سنگین و حساس ؛ رفت و آمد و ترافیک و بدون پرداخت هزینه اضافی،خدمات مورد نظرتان را در کمترین زمان بصورت تخصصی  و در بالاترین سطح کیفیت، دریافت کنید.

تعمیر کامپیوتر تهران، همچون یک اورژانس مخصوص و بصورت تخصصی برای لپ تاپ و کامپیوتر ها عمل کرده و این امکان را فراهم کرده است در محلی که مشتری سکونت دارد،

اعم از محل کار، منزل و یا هر مکان مورد نظر مشتری، متخصص خود را اعزام و

خدمات مورد نیاز را در بالاترین سطح کیفیت در حضور شما و در برابر چشمان شما ارائه کند.

مطالب پیشنهادی :تعمیر-کامپیوتر-حضوری

تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ در محل تهران چقدر زمان بر است ؟

بر طرف سازی مشکل شما بین 30 دقیقه تا 2 ساعت بر اساس مشکلی موجود که نرم افزاری است یا سخت افزاری است متغییر است.

تکنسین در وحله اول مشکل را از کاربر پرسیده و بر اساس گفته های کاربر به رفع عیب های گفته شده میپردازد.

مشکلات کامپیوتری بر دو دسته اصلی تقسیم میشوند که مورد اول نرم افزاری و مورد دوم سخت افزاری میباشد.

برای تسریح در روند عیب یابی و برطرف سازی آن شما میتوانید از خدمات تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ تهران استفاده کنید.

تکنسین تعمیر کامپیوتر و تعمیر لپ تاپ با حضور در محل بر اساس مشکل که کاربر میگویید به رفع آن میپردازد.

تعمیر کامپیوتر تهران ؛ در تعمیر دو مورد اساسی گفته شده برای تعمیر کامپیوتر تخصص مورد نیاز را دارد و با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن به رفع عیب و راه اندازی سیستم میپردازد.

علاوه بر تعمیر کامپیوتر در تهران و تعمیر لپ تاپ در  تهران نیز مجموعه احیا کامپیوتر قادر به ارائه خدمات به استان های دیگر و شهرستان ها با پیک میباشد.

روند تعمییرات برای استان ها و شهرستان های دیگر نیز به این صورت است که با هماهنگی قبلی میتوانند مشتریان عزیز دستگاه مورد نظر خود را  پیک کرده و پس از دریافت دستگاه توسط تکنسین ها بررسی و به اطلاع مشتری رسانده و روند تعمیر انجام شود.

مجموعه احیا کامپیوتر علاوه بر تعمیر کامپیوتر تهران خدمات دیگری مانند : ارتقا کامپیوتر در محل ؛ افزایش سرعت سیستم ؛ افزایش رم کامپیوتر ها و رم لپ تاپ ها ؛اسمبل کیس های اداری کاربردی تا کیس های حرفه ای گیمینگ و رندرینگ نیز میپردازد.

اگر سیستم شما قابل تعمییر و رفع عیب نباشد یا ارزش تعمیرات نداشته باشد میتوانید با مشاوره با کارشناسان ما اقدام به تهیه یک سیستم با توجه به بودجه و نیاز های خود کنید.

  • از جمله خدمات نرم افزاری و سخت افزاری احیا کامپیوتر تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • تعمیر کامپیوتر در منزل و محل کار شما با قیمت توافقی
  • عیب یابی، تعمیرات تخصصی و رفع کلیه اشکالات نرم افزاری سیستم های کامپیوتری
  • بالابردن سرعت سیستم
  • نصب ویندوز و درایورهای لازم
  • بازیابی اطلاعات از دست رفته Data Recovery))
  • ویروس یابی کاملا حرفه ای سیستم با جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا
  • مشاوره، فروش، ارتقاء و اسمبل کلیه قطعات کامپیوتر با نازل‌ترین قیمت در حضور شما

 

 

سرویس کامپیوتر تهران

چرا باید سیستم های خود را سرویس دوره ای بکنیم ؟

سیستم های کامپیوتری نیز در طول زمان نیاز به سرویس های دوره ای دارند. با سرویس کردن سیستم ها عمر دستگاه شما طولانی تر و احتمال ایجاد آسیب های جدی برای سیستم کمتر میباشد.

در سرویس های دوره ای علاوه بر چک کردن قطعات شما از نظر سلامت مانند منبع تغذبه کامپیوتر که یکی از حساس ترین قطعات سیستم میباشد و برق مورد نیاز کامپیوتر را تامین میکند بررسی میشود که ولتاژ های آن در محدوده استاندارد میباشد یا دچار افزایش ولتاژ شده است.

اگر منبع تغذیه کامپیوتر شما دچار افزایش ولتاژشده باشد به مرور زمان قطعات را بیش از حد داغ کرده که باعث مستهلک شدن آن میشود یا با دادن ولتاژ بیش تر به مدار یا قطعات باعث سوختن میشود.

با توجه به توضیحات بالا که داده شد شما میتوانید هر 6 ماه یا حداکثر 1 سال یکبار اقدام به سرویس کامپیوتر خود توسط کارشناسان متخصص کامپیوتری کنید.

شما با انجام این سرویس دوره ای کامپیوتر تهران باعث جلوگیری از بسیاری از هزینه های اضافی که بخاطر سرویس نشدن کامپیوتر باعث خرابی میشود را بگیرید.

 

 

هزینه تعمیر کامپیوتر تهران

هزینه تعمیرات کامپیوتر در تهران

 

هزینه تعمیر کامپیوتر تهران

تعمیرات کامپیوتر با توضیحاتی که در بالا دادیم شامل خدمات متنوع بسیاری میشود. از ایرادات ساده نرم افزاری تا ایرادات حاد مانند :

پریدن ویندوز گرفته تا معیوب شدن یا سوختن قطعات کامپیوتر یا لپ تاپ شما.

هزینه تعمیر کامپیوتر های خانگی و اداری یا گمینگ را با توجه به موارد گفته شده و نوع و محل مشکل سیستم متغییر است و نمیتوان قبل از بررسی و عیب یابی توسط کارشناسان یک نرخ کلی برای آن تعیین نمود.

در این نرخ هر کدام از خدمات کامپیوتر و خدمات لپ تاپ مانند نصب ویندوز ؛ ریکاوری اطلاعات ؛ برنامه های کاربردی و …. و بر طرف کردن مشکلات سیستمی نظیر داغ شدن بیش از حد کامپیوتر ؛ روشن نشدن ؛ هنگ کردن ؛ صداهای ناهنجار سیستم ؛ تصویر ندادن دستگاه یا پرش تصویر و یا خاموش شدن ناگهانی و بدون دلیل و مواردی از این نظیر هزینه متفاوتی نیز با یکدیگر دارد.

اگر سیستم نیاز به تعمیر سخت افزاری داشته باشد هزینه های آن به قیمت روز قطعات معیوب میباشد و اگر قطعه اصلی و گران بهایی باشد مسلما هزینه تعمیر را نیز بالا میبرد.

اما گاهی نیز با تعویض یک یا چند قطعه ارزان نیز مشکلات سیستم بر طرف شده و هزینه رفع عیب نیز کمتر میشود.

با توجه به توضیحات بالا و تجربه کاری احیا کامیوتر در این حوضه هزینه دقیق تعمیرات تنها هنگامی مشخص میشود که تعمیر کار متخصص کامپیوتر و یا لپ تاپ شما را بررسی کرده و هزینه تعمیر را به شما اعلام کند.

سخن آخر

فناوری به کار رفته در کامیپوتر بسیار پیجیده و حساس می باشد. به طوری که اگر تعمیر کار مبتدی باشد یا آشنایی کامل با برد ها و قطعات کامپیوتری نداشته باشد میتواند باعث بروز خسارت های جبران ناپذیری نیز بشود.

احیا کامپیوتر تهران از جمله مجموعه های است که برای ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر و با سرعت بالا و جلب رضایت مشتری اقدام به جذب نیرو های متخصص کرده و از کارشناسان در ابتدای ورود آزمون های تخصصی در مورد تعمیرات کامپیوتر و نیز لپ تاپ میگیرد.

این آزمون ها نیز در طول سال نیز از کارشناسان گرفته میشود تا روند نظارتی بر روی روند مهارتی آنها باشد.

تست ها نیز در دو قسمت نرم افزاری و سخت افزاری گرفته میشود تا اطمینان کامل از آمادگی کارشناس حاصل شود.

5 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست