تعمیر کامپیوتر در محل

چرا تعمیر کامپیوتر در محل ؟

کامپیوتر ها و لپ تاپ ها دستگاه های ماژو لاری هستند به این معنا که تعمیر کامپیوتر به نوعی است که کامپیوتر شما از قطعات مختلف تشکیل شده است که به این نوع سبک سیستم ها که از مجموعه قطعاتی تشکیل شده اند ماژولار گفته میشود. حال اگر یک تکنسین تعمیر کامپیوتر حرفه ای باشد میتواند سیستم شما را در محل مشتری نیز تعمیر کند.

این موضوع نیز در تعمیر لپ تاپ ها نیز صدق میکند اما کمتر زیرا در لپ تاپ ها بعضی قطعات خاص وجود دارد که تعمیر انها یا تعویض انها امکانش در محل وجود ندارد. اما نا گفته نماند که اکثر مشکلات توسط تکنسین های احیا کامپیوتر نیز قابل رفع میباشد.

و لپ تاپ ها نسبت به کامپیوترهای رومیزی از حساسیت بالایی در تعمیرات برخوردارند. ضمن اینکه قیمت های متفاوتی را بسته به مدل نیز به خود اختصاص می دهند. بنابراین تعمیرات لپ تاپ اهمیت زیادی دارد و متخصصان حرفه ای باید اقدام به تعمیر نمایند. امروزه بیشتر دارندگان لپ تاپ از تعمیر لپ تاپ در محل استقبال می کنند.

معرفی تعمیر کامپیوتر تهران

احیا کامپیوتر تهران یکی از مرکز های فعال و ارائه دهنده خدمات کامپیوتری و خدمات لپ تاپ است. این مرکز تمام خدمات لپ تاپ و خدمات کامپیوتری را به مشتریان ارائه می کند. بسیاری از مشتریان عزیز از سال های دور همواره انتظار داشته اند که خدمات کامپیوتری را در محل خود دریافت کنند. این خدمات در بخش های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری سیستم قابل انجام است.

تعمیرات در محل به منظور عیب یابی، تست سخت افزاری و تعمیر قطعات سخت افزاری انجام می گیرد. ممکن است لپ تاپ شما ویروسی شده باشد و یا همچنین ممکن است سیستم در بالا آمدن ویندوز کند شده باشد و غیره…  تمام این موارد می توانند با خدمات کامپیوتری در محل برطرف و حل شوند.

تعمیر کامپیوتر در محل

تعمیر کامپیوتر در محل

چرا تعمیر لپ تاپ برای کاربر در محل خود اهمیت دارد؟

تعمیر لپ تاپ در محل از اقدامات سودمند برای کاربران عزیز است. بیشتر کاربران از رفت و آمدهای روزانه در روزهای پرترافیک، آلوده، خسته کنده ؛ بسیار سرد و گرم گله مند هستند. این افراد تمایل دارند خدمات کامپیوتری مورد نیاز خود را درب منزل دریافت کنند. اهمیت این موضوع با شیوع بیماری کرونا نیز بسیار افزایش پیدا کرده است. با شیوع بیماری کرونا، بسیاری از کاربران سعی دارند در ایام کرونایی رفت و آمدهای خود را به حداقل ممکن برسانند.

تعمیرات لپ تاپ در محل می تواند شرایط را  برای کاهش رفت و آمدها مشتریان عزیز در فضای شهری را فراهم آورد. واقعیت این است که هیچ فردی تمایل به رفت و آمد در فضای شهری آلوده و شلوغ ندارد. تعمیر کامپیوتر در محل می تواند فرد را از هر گونه رفت و آمد های غیر ضروری نیز فارغ کند.

تعمیرات کامپیوتر در محل

تعمیرات کامپیوتر در محل

خدمات مهم تعمیر لپ تاپ در محل

تعمیر لپ تاپ در محل نیز می تواند به دلیل رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم شما باشد. مشکلات نرم افزاری شامل رفع هنگ کردن سیستم، مشکلات مربوط به ویندوز، نصب ویندوزدرمحل، اختلال در تاچ پد لپ تاپ، ویروسی شدن لپ تاپ، نصب و راه اندازی ویندوز در محل، نصب نرم افزارهای عومی ، برطرف کردن مشکلات نرم افزاری سیستم، آپدیت کردن سیستم، به روزرسانی نرم افزارها و… از جمله خدمات نرم افزاری احیا کامپیوتر تهران است.

خدمات سخت افزاری این مجموعه نیز شامل تعمیر یا تعویض قطعات مربوط به لپ تاپ همچون درگاه USB، تعویض کارت گرافیک لپ تاپ، تعویض هارد لپ تاپ، برطرف کردن مشکلات باتری، مشکلات مربوط به کارت صدا، آی سی ها، تعمیر مادربرد برند های مختلف، مشکل اتصالات برقی و شارژر، حل مشکلات مربوط به فن خنک کننده وغیره است.

مشخصات تعمیرکاران کامپیوتر تهران

تخصص و تبحر همراه تجربه تعمیرکاران لپ تاپ و کامپیوتر در تعمیرات حرف اول می زند. احیا کامپیوتر تهران کلیه تکنسین های تعمیرکار خود را از متخصصان باتجربه و با سابقه انتخاب می کند. این افراد متعهد، حرفه ای، دقیق و مسئول پذیر هستند و تمام مراحل اجرایی تعمیرات را به شکل درست و صحیح ارائه می کنند.

تعمیرکاران به شکل آکادمیک و تجربی تعمیرات تخصصی کامپیوتر را سپری کرده اند و ازمون های مختلف تعمیر کامپیوتر را پشت سر گذاشته اند. اطلاعات مهم و پایه ای در مورد عملکرد قطعات و جایگاه هر یک از انها را می دانند. همچنین با برندهای مختلف لپ تاپ آشنایی کامل دارند و به همین علت می توانند تعمیر لپ تاپ را به سرعت و دقیق انجام دهند.

اگر چه لپ تاپ ها در مدل های مختلف در وضعیت چیدمان قطعات شباهت زیادی به یکدیگر دارند اما این قطعات نیز در برخی از برندها تفاوت های جزئی نیز با هم دارند. فرد متخصص باید با این نوع تغییرات و تفاوت ها به خوبی آشنایی کامل داشته باشد. اطلاعات سخت افزاری و نحوه تعمیرات متخصصان احیا کامپیوتر تهران هر چند وقت یک بار آپدیت و به روزرسانی میشود. در واقع این نوع تعمیرات باید مطابق با استانداردهای روز دنیا هماهنگ و روزرسانی شوند.

احیا کامپیوتر تهران همان طور که از نام آن مشخص است در انجام خدمات بسیار سریع عمل می کند. در واقع با اولین تماس می توانید کمتر از یک ساعت و نهایتاً چند ساعت از تعمیر لپ تاپ در محل بهره مند شوید.

هزینه تعمیر لپ تاپ در محل

تعمیر لپ تاپ در محل در واقع در پروسه تعمیرات، فقط هزینه تعمیر کردن لپ تاپ و کامپیوتر از شما درخواست می شود. بسیاری از افراد گمان می کنند بهره مندی از تعمیر لپ تاپ بسیار پر هزینه است و افرادی که از این نوع خدمات بهره مند می شوند، باید هزینه زیادی برای تعمیرات پرداخت کنند. اما این گمان کاملاً اشتباه است.

برای ارتباط و مشاوره با کارشناسان ما با شماره های زیر تماس بگیرید.

09124174214                      09190973216

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست